Rehablitacja dzieci

Rehabilitacja wad postawy

Oferujemy diagnostykę oraz rehabilitację dzieci pod kątem wad postawy. Wizyta obejmuje dokładną diagnostykę fizjoterapeuty oraz ćwiczenia korekcyjne.
Prowadzimy zajęcia grupowe oraz indywidualne dla dzieci z rozpoznanymi wadami postawy.

Zapraszamy dzieci:
- z wadami postawy (plecy okrągłe, plecy wklęsłe, plecy płaskie, odstające   łopatki)
- z wadami kolan (szpotawość, koślawość) i stóp (stopa końsko-szpotawa,   płaskostopie)
- ze skoliozą
- z deformacjami klatki piersiowej ( klatka piersiowa kurza, lejkowata)

Rehablitacja dorosłych

REHABILITACJA NEUROLOGICZNA
(niedowłady i porażenia, udar mózgu, uraz mózgu, stwardnienie rozsiane, postępujące zaniki mięśni)

REHABILITACJA ORTOPEDYCZNA
( urazy, złamania, bóle stawów, reumatoidalne zapalenie stawów, zesztywniające zapalenie stawów, zmiany zwyrodnieniowe stawów, uszkodzenia obręczy barkowej i kończyny górnej, uszkodzenia miednicy i kończyny dolnej)

LECZENIE ZESPOŁÓW BÓLOWYCH KRĘGOSŁUPA
rwa kulszowa, rwa udowa, dyskopatie tzw. wypadnięcia dysku, bóle głowy, szyi i kończyn pochodzenia kręgosłupowego, drętwienia w obrębie kończyn górnych i dolnych)

Rehablitacja domowa

REHABILITACJA ORAZ DIAGNOSTYKA W WARUNKACH DOMOWYCH

Pragniemy zapewnić Państwu kompleksową rehabilitację oraz diagnostykę w warunkach domowych, dostosowaną do potrzeb i jednostek chorobowych pacjentów.

Oferujemy:
Rehabilitację neurologiczną: niedowłady i porażenia, udar mózgu, stwardnienie rozsiane, postępujące zaniki mięśni.
Rehabilitację ortopedyczną: stany po alloplastyce stawów obwodowych, urazy, złamania, bóle stawów.

Prowadzimy rehabilitację ruchową indywidualnie dobraną do potrzeb pacjenta. Tworzymy program rehabilitacji
i wybieramy środki niezbędne do osiągnięcia wyznaczonego planu działania.

W ramach terapii indywidualnej wykonujemy:
  • ćwiczenia bierne
  • ćwiczenia czynno- bierne
  • ćwiczenia czynne
  • ćwiczenia oporowe
  • ćwiczenia oddechowe
  • ćwiczenia ogólnokondcyjne
  • ćwiczenia relaksacyjne
  • ćwiczenia w czynnościach samoobsługi
  • masaż leczniczy

Kinezyterapia stosowana jest w schorzeniach i dysfunkcjach narządu ruchu, w zespołach bólowych kręgosłupa, po zabiegach operacyjnych, po udarach mózgu, po zawale serca, ze stwardnieniem rozsianym.

Pierwsza wizyta
Na pierwszą wizytę pacjent zapisuje się telefonicznie.

Udając się na pierwszą wizytę należy przygotować:
  • wypis ze szpitala
  • dokumentacje z przebiegu wcześniejszego leczenia
  • wygodny, nie krępujący ruchów strój

Przebieg pierwszej wizyty:
  • fizjoterapeuta przeprowadza wywiad z pacjentem
  • zapoznaje się z dokumentacją z wcześniejszego leczenia i przeprowadza badanie
  • ustalany jest główny cel terapii, jej przebieg, częstotliwość oraz intensywność
Cena: 40zł - 60 min.